Πέτρος Μηλιαράκης
Ας μην αιφνιδιαστεί ο αναγνώστης. Ο τίτλος του παρόντος κειμένου δεν αφορά περιθώριο πολιτικού λόγου. Αντιθέτως αναφέρεται στην κατακλείδα μιας σημαντικής ταινίας του Θόδωρου Μαραγκού «μάθε παιδί μου γράμματα» του 1981, που αφορά κουλτούρα της πρώτης μεταπολιτευτικής περιόδου.
Το σημαντικό αυτό έργο, που αφορούσε σενάριο και σκηνοθεσία του Θόδωρου Μαραγκού, ερμήνευσε ένα από τα ιερά τέρατα της υποκριτικής τέχνης, ο Βασίλης Διαμαντόπουλος μαζί με άλλους λαμπρούς ηθοποιούς, όπως ο
Ας μην αιφνιδιαστεί ο αναγνώστης. Ο τίτλος του παρόντος κειμένου δεν αφορά περιθώριο πολιτικού λόγου. Αντιθέτως αναφέρεται στην κατακλείδα μιας σημαντικής ταινίας του Θόδωρου Μαραγκού «μάθε παιδί μου γράμματα» του 1981, που αφορά κουλτούρα της πρώτης μεταπολιτευτικής περιόδου.
Το σημαντικό αυτό έργο, που αφορούσε σενάριο και σκηνοθεσία του Θόδωρου Μαραγκού, ερμήνευσε ένα από τα ιερά τέρατα της υποκριτικής τέχνης, ο Βασίλης Διαμαντόπουλος μαζί με άλλους λαμπρούς ηθοποιούς, όπως ο