Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΠΟΓΚΡΟΜ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ - ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ, ΟΥΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ!

Κ Α Λ Ε Σ Μ Α
Η Αντιρατσιστική Πρωτοβουλία Κορίνθου καταγγέλλει τη μετατροπή του στρατοπέδου Κορίνθου κυριολεκτικά μέσα σε μία νύχτα σε ναζιστικής έμπνευσης στρατόπεδο συγκέντρωσης όπου ήδη έχουν φυλακιστεί 400 μετανάστες. Καταγγέλλουμε το ρατσιστικό πογκρόμ «Ξένιος Δίας» που σήμερα ξεκίνησε και στην πόλη μας και δήλώνουμε ξεκάθαρα: κανένα στρατόπεδο συγκέντρωσης ποτέ και πουθενά. Αρνούμαστε να ξαναζήσουμε τη φρίκη του φασισμού. Είναι βολικό για εκείνους να τρωγόμαστε μεταξύ μας, να κατηγορεί ο ένας τον άλλο. Λέμε όχι στον κοινωνικό κανιβαλισμό. Να πολεμήσουμε την εξαθλίωση, όχι τους εξαθλιωμένους!
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΠΟΓΚΡΟΜ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ 23/8 ΣΤΙΣ 6:30 μμ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ.

ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑ, ΟΥΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ
ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ - ΠΟΓΚΡΟΜ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ

Κ Α Λ Ε Σ Μ Α Ανοιχτή Συνέλευση Πλατείας "Περιβολάκια" Κορίνθου 
ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ
«Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου».

Μπέρτολτ Μπρεχτ

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ 23/08/2012 ΣΤΙΣ 6.30μ.μ. ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΙΑ

Ανοιχτή Συνέλευσης πλατείας "Περιβολάκια" Κορίνθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου