Δ. Κοδέλας: Η κυβέρνηση επέλεξε να βάλει και το σχολείο στη μέγγενη των μνημονίων. Να μεταφέρει το κλίμα ανασφάλειας και κατάρρευσης στα σχολεία. Ύστερα από επισκέψεις τις προηγούμενες ημέρες στα σχολεία, διαπιστώσαμε αυτό που συναντούν καθημερινά μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς: ñ Σχολεία χωρίς σχολικούς φύλακες. Σχολεία χωρίς καθαρίστριες.
Σχολεία που έχουν μετατραπεί σε “αποθήκες” παιδιών. Νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια, με 27 και 28 παιδιά ανά τμήμα, που συχνά, μάλιστα, στεγάζονται σε ακατάλληλες αίθουσες.Σχολεία που αφνιδιαστικά ανοίγουν με λιγότερους δασκάλους (πχ Δ.Σχ. Μύλων από 3θέσιο σε 2θέσιο).
Μαθητές των ΕΠΑΛ που ζητούν τους καθηγητές τους, που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, για να συνεχίσουν τις ειδικότητές τους. Υποβάθμιση και ουσιαστική κατάργηση του ολοήμερου σχολείου. Αναστολή λειτουργίας των τμημάτων ένταξης και ελλείψεις στα Ειδικά Σχολεία. Έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού στο Μουσικό Σχολείο για ακόμα μια χρονιά.