Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

«I am Spyros and I am malakas»

Τη δική του, άκρως καυστική, απάντηση στο video της Κατερίνας Μουτσάτσου που έκανε το γύρο του διαδικτύου, έδωσε ο... Σπύρος. Ποιος είναι ο Σπύρος; Ένας απλός Έλληνας. Εκείνος προτιμά να χαρακτηρίζει τον εαυτό του «μ@@@@@». Σε… συνέχεια του video I am a Hellene της Κατερίνας Μουτσάτσου, ο Σπύρος ανέβασε στο διαδίκτυο το δικό του μήνυμα. «My name is Spyros and I am a MALAKAS!» ο τίτλος του. Και εξηγεί, φυσικά, τον χαρακτηρισμό που αποδίδει στον ίδιο του, τον εαυτό: «Μου λένε ψέματα κι εγώ τους ξαναψηφίζωΜου κλέβουν τη ζωή κι εγώ τους ξαναψηφίζω
Μου κλέβουν τα όνειρα κι εγώ τους ξαναψηφίζωΥπηρετούν την ελίτ κι εγώ τους ξαναψηφίζω
Με φωνάζετε Έλληνα αλλά είμαι ΜΑΛΑΚΑΣ. Όχι Έλληνας, ΜΑΛΑΚΑΣ»...
Η συνέχεια, στο video

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου