Ζούμε σε μια χώρα που είμαστε ελεύθεροι πολιορκημένοι.
Ακόμα και οι διοργανωτές δεν πίστευαν ότι ο Μ. Θεοδωράκης θα ερχόταν στη Γερμανία για μια βραδιά αφιερωμένη στο συμφωνικό του έργο. Όμως ο Μίκης ήταν εν τέλει παρών και οι θεατές βίωσαν μια μοναδική μουσική εμπειρία.
Στη συνέντευξη, που έδωσε ο Μίκης Θεοδωράκης στην DW με αφορμή την παρουσίαση της Συμφωνίας αρ. 2 στο Ντίσελντορφ από την Συμφωνική Ορχήστρα της πόλης, μας ζήτησε κάτι, φαινομενικά τουλάχιστον, αυτονόητο: να περιγράψουμε όσα έγιναν χθες το βράδυ στην κατάμεστη αίθουσα συναυλιών Tonhalle στις όχθες του Ρήνου. Πώς όμως να περιγράψεις την ένταση, την συναισθηματική φόρτιση, τις ηχητικές εμπειρίες που βιώσαμε όλοι, μουσικοί και θεατές, στη συναυλία της Συμφωνικής Ορχήστρας του Ντίσελντορφ, παρουσία του Έλληνα συνθέτη;
Η προπολεμική αίθουσα σκεπάζεται από ένα τρούλο, ο οποίος, από τις θέσεις των θεατών και την σκηνή, θαρρείς πως υψώνεται μέχρι τον ουρανό με κυρίαρχο χρώμα το μπλε. Όλος αυτός ο χώρος γέμισε χθες από τους συμφωνικούς ήχους της μουσικής του Μίκη Θεοδωράκη. Στην αίθουσα δεν έπεφτε καρφίτσα όταν, λίγο πριν ξεκινήσει η
Ακόμα και οι διοργανωτές δεν πίστευαν ότι ο Μ. Θεοδωράκης θα ερχόταν στη Γερμανία για μια βραδιά αφιερωμένη στο συμφωνικό του έργο. Όμως ο Μίκης ήταν εν τέλει παρών και οι θεατές βίωσαν μια μοναδική μουσική εμπειρία.
Στη συνέντευξη, που έδωσε ο Μίκης Θεοδωράκης στην DW με αφορμή την παρουσίαση της Συμφωνίας αρ. 2 στο Ντίσελντορφ από την Συμφωνική Ορχήστρα της πόλης, μας ζήτησε κάτι, φαινομενικά τουλάχιστον, αυτονόητο: να περιγράψουμε όσα έγιναν χθες το βράδυ στην κατάμεστη αίθουσα συναυλιών Tonhalle στις όχθες του Ρήνου. Πώς όμως να περιγράψεις την ένταση, την συναισθηματική φόρτιση, τις ηχητικές εμπειρίες που βιώσαμε όλοι, μουσικοί και θεατές, στη συναυλία της Συμφωνικής Ορχήστρας του Ντίσελντορφ, παρουσία του Έλληνα συνθέτη;
Η προπολεμική αίθουσα σκεπάζεται από ένα τρούλο, ο οποίος, από τις θέσεις των θεατών και την σκηνή, θαρρείς πως υψώνεται μέχρι τον ουρανό με κυρίαρχο χρώμα το μπλε. Όλος αυτός ο χώρος γέμισε χθες από τους συμφωνικούς ήχους της μουσικής του Μίκη Θεοδωράκη. Στην αίθουσα δεν έπεφτε καρφίτσα όταν, λίγο πριν ξεκινήσει η