Μιχάλης Χαραλαμπίδης: Ειδικά το σημερινό μόρφωμα του μεταλλαγμένου ΠΑ.ΣΟ.Κ. αυτό που ονομάζω ΚΚΚΑΣΟΡ, βρίσκεται στον αντίποδα των ιδρυτικών προσδοκιών μας. Εδώ και καιρό έπρεπε να αλλάξουν όνομα. Τους ζήτησα να το κάνουν. Δεν το έκαναν...
του Μιχάλη Χαραλαμπίδη
Όταν εδώ και δύο δεκαετίες περίπου έχεις ακυρώσει την Δημοκρατική Διαλεκτική. Έχεις συστηματικά καταργήσει την Δημοκρατία. Τότε είναι επόμενο η Πολιτική διαμαρτυρία να παίρνει και αυτές τις μορφές. Ο πρωτογονισμός και η βιαιότητα των ολιγαρχιών προκαλεί τις ανάλογες αντιδράσεις. Πολύ περισσότερο δεν νομιμοποιείσαι να επικαλείσαι την Δημοκρατία όταν πρωταγωνίστησες στην κατάργηση της.
Τον ολιγαρχικό εκφυλισμό της μεταπολιτευτικής Δημοκρατίας αναλύω στο βιβλίο μου «Από το ΠΑ.ΣΟ.Κ. στο ΚΚΚΑΣΟΡ». Σε μία Δημοκρατική Πλούσια διανοητικά χώρα έπρεπε να βρίσκει κανείς πενήντα τίτλους για αυτό το θέμα και άλλους πενήντα για την Κλεπτοκρατία. Οι Πανεπιστημιακοί αντί να προωθούν καθεστωτικά μανιφέστα θα βρίσκονταν σε αρμονία με τον ρόλο τους θα ήταν χρήσιμοι για την χώρα αν ανέλυαν και περισσότερο δίδασκαν στους φοιτητές τους αυτές τις σύγχρονες αντιδημοκρατικές παθολογίες. Το αναλυτικό και μορφωτικό κενό είναι τεράστιο.
Την περίοδο αυτήν της παρακμής του καθεστωτισμού η χώρα χρειάζεται μαθήματα σύγχρονης Δημοκρατίας. Είναι η κατάργηση της Δημοκρατίας που οδήγησε στην Χρεοκρατία και την συνώνυμη της Κλεπτοκρατία. Είναι το κενό δικαίου, η ατιμωρησία των ένοχων δομών, των κομμάτων μη κομμάτων που εξεγείρει τους εμπαιγμένους ή τους απέχοντες του χθες.
Στις Δημοκρατίες οι υπεύθυνοι πάνε σπίτι τους, τουλάχιστον στο σπίτι τους. Δεν συντηρούνται αντιδημοκρατικά, εξωθεσμικά για να ολοκληρώσουν το καταστροφικό έργο τους. Αυτό έγινε στην Ελλάδα. Αυτοί που κατήργησαν Θεμελιώδεις Δημοκρατικούς κανόνες αποβάλλονται. Η τίθενται εκτός Νόμου όπως τα Μιζοκόμματα.
Εδώ και καιρό το ΚΚΚΑΣΟΡ δεν έχει σχέση με την Δημοκρατία. Όπως και η Υπαρκτή Δημοκρατία στο πλέον εκφυλισμένο στάδιο της έχει τόση σχέση με την Δημοκρατία όση είχαν άλλοι υπαρκτοί Ολοκληρωτισμοί. Δυτικοί και Ανατολικοί. Αυτά λέει η επιστήμη, η ελεύθερη, η ανεξάρτητη και επαρκής επιστήμη. Όχι η καθεστωτική, ανεπαρκής και τεμπέλικη.
Στις 19 Μαΐου μίλησα σε μια μεγάλη συγκέντρωση στην Πλατεία της Αγίας Σοφίας Θεσσαλονίκης. Το ολοκληρωτικού τύπου σύστημα πληροφόρησης που επικρατεί στην χώρα κατήργησε αυτήν την παρουσία, την ομιλία μου. Επρόκειτο για μια αντιδημοκρατική, φασιστικού τύπου πρόκληση. Ειδικά στην Θεσσαλονίκη είχα πολύ κακές εμπειρίες με τις ΥΕΝΕΔ, την ΕΤ3. Αποκορύφωμα οι εκλογές του 2000. Είχαν πολλά κοινά με αυτές του 1961.
Και να σκεφθεί κανείς ότι από την πόλη αυτή δραπέτευσα την περίοδο της Δικτατορίας σε ηλικία 22 ετών αγωνιζόμενος για την Δημοκρατία.
Οι παλιές συσσωρευμένες επί δεκαετίες καθεστωτικές προκλήσεις προκαλούν την οργή, αυτού του τύπου τις αντιδράσεις των πολιτών.
Η αποκατάσταση της Δημοκρατικής Διαλεκτικής προϋποθέτει Δημοκρατικά, Πολιτικά υποκείμενα που σέβονται τους Δημοκρατικούς κανόνες και ακριβώς για αυτό πέρα από τα χαρακτηριστικά του αντίλογου τα χαρακτηρίζει ο αλληλοσεβασμός.
Αυτό στερούνται σήμερα τα ολιγαρχικά κόμματα μη κόμματα. Οι ατιμώρητες ένοχες κάστες. Στερούνται πολιτικής και ηθικής νομιμοποίησης.
ιστολόγιο Μιχάλη Χαραλαμπίδη: www.Polis-agora.blogspot.com
του Μιχάλη Χαραλαμπίδη
Όταν εδώ και δύο δεκαετίες περίπου έχεις ακυρώσει την Δημοκρατική Διαλεκτική. Έχεις συστηματικά καταργήσει την Δημοκρατία. Τότε είναι επόμενο η Πολιτική διαμαρτυρία να παίρνει και αυτές τις μορφές. Ο πρωτογονισμός και η βιαιότητα των ολιγαρχιών προκαλεί τις ανάλογες αντιδράσεις. Πολύ περισσότερο δεν νομιμοποιείσαι να επικαλείσαι την Δημοκρατία όταν πρωταγωνίστησες στην κατάργηση της.
Τον ολιγαρχικό εκφυλισμό της μεταπολιτευτικής Δημοκρατίας αναλύω στο βιβλίο μου «Από το ΠΑ.ΣΟ.Κ. στο ΚΚΚΑΣΟΡ». Σε μία Δημοκρατική Πλούσια διανοητικά χώρα έπρεπε να βρίσκει κανείς πενήντα τίτλους για αυτό το θέμα και άλλους πενήντα για την Κλεπτοκρατία. Οι Πανεπιστημιακοί αντί να προωθούν καθεστωτικά μανιφέστα θα βρίσκονταν σε αρμονία με τον ρόλο τους θα ήταν χρήσιμοι για την χώρα αν ανέλυαν και περισσότερο δίδασκαν στους φοιτητές τους αυτές τις σύγχρονες αντιδημοκρατικές παθολογίες. Το αναλυτικό και μορφωτικό κενό είναι τεράστιο.
Την περίοδο αυτήν της παρακμής του καθεστωτισμού η χώρα χρειάζεται μαθήματα σύγχρονης Δημοκρατίας. Είναι η κατάργηση της Δημοκρατίας που οδήγησε στην Χρεοκρατία και την συνώνυμη της Κλεπτοκρατία. Είναι το κενό δικαίου, η ατιμωρησία των ένοχων δομών, των κομμάτων μη κομμάτων που εξεγείρει τους εμπαιγμένους ή τους απέχοντες του χθες.
Στις Δημοκρατίες οι υπεύθυνοι πάνε σπίτι τους, τουλάχιστον στο σπίτι τους. Δεν συντηρούνται αντιδημοκρατικά, εξωθεσμικά για να ολοκληρώσουν το καταστροφικό έργο τους. Αυτό έγινε στην Ελλάδα. Αυτοί που κατήργησαν Θεμελιώδεις Δημοκρατικούς κανόνες αποβάλλονται. Η τίθενται εκτός Νόμου όπως τα Μιζοκόμματα.
Εδώ και καιρό το ΚΚΚΑΣΟΡ δεν έχει σχέση με την Δημοκρατία. Όπως και η Υπαρκτή Δημοκρατία στο πλέον εκφυλισμένο στάδιο της έχει τόση σχέση με την Δημοκρατία όση είχαν άλλοι υπαρκτοί Ολοκληρωτισμοί. Δυτικοί και Ανατολικοί. Αυτά λέει η επιστήμη, η ελεύθερη, η ανεξάρτητη και επαρκής επιστήμη. Όχι η καθεστωτική, ανεπαρκής και τεμπέλικη.
Στις 19 Μαΐου μίλησα σε μια μεγάλη συγκέντρωση στην Πλατεία της Αγίας Σοφίας Θεσσαλονίκης. Το ολοκληρωτικού τύπου σύστημα πληροφόρησης που επικρατεί στην χώρα κατήργησε αυτήν την παρουσία, την ομιλία μου. Επρόκειτο για μια αντιδημοκρατική, φασιστικού τύπου πρόκληση. Ειδικά στην Θεσσαλονίκη είχα πολύ κακές εμπειρίες με τις ΥΕΝΕΔ, την ΕΤ3. Αποκορύφωμα οι εκλογές του 2000. Είχαν πολλά κοινά με αυτές του 1961.
Και να σκεφθεί κανείς ότι από την πόλη αυτή δραπέτευσα την περίοδο της Δικτατορίας σε ηλικία 22 ετών αγωνιζόμενος για την Δημοκρατία.
Οι παλιές συσσωρευμένες επί δεκαετίες καθεστωτικές προκλήσεις προκαλούν την οργή, αυτού του τύπου τις αντιδράσεις των πολιτών.
Η αποκατάσταση της Δημοκρατικής Διαλεκτικής προϋποθέτει Δημοκρατικά, Πολιτικά υποκείμενα που σέβονται τους Δημοκρατικούς κανόνες και ακριβώς για αυτό πέρα από τα χαρακτηριστικά του αντίλογου τα χαρακτηρίζει ο αλληλοσεβασμός.
Αυτό στερούνται σήμερα τα ολιγαρχικά κόμματα μη κόμματα. Οι ατιμώρητες ένοχες κάστες. Στερούνται πολιτικής και ηθικής νομιμοποίησης.
ιστολόγιο Μιχάλη Χαραλαμπίδη: www.Polis-agora.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου