Μετά τη χθεσινή ανάρτηση της τράπεζας θεμάτων, γενική είναι η πεποίθηση σε κάθε εκπαιδευτικό ότι δημιουργήθηκε με προχειρότητα και δεν έχει γίνει καμία επεξεργασία των θεμάτων που την αποτελούν. Παρατηρείται ότι σε θέματα της ίδιας κατηγορίας υπάρχει άνιση δυσκολία, άρα δεν είναι ίσης ευκαιρίας για όλους τους μαθητές. Ιδιαίτερα για το μάθημα της άλγεβρας με την εμπειρία μου ως μαθηματικός, έχω να παρατηρήσω τα εξής:
Στην Α Λυκείου δεν διδάσκονται προβλήματα αφενός και αφετέρου ορισμένα θέματα είναι εκτός ύλης αφού δεν διδάσκονται σύμφωνα με
τις οδηγίες που δίνονται από το Υπουργείο Παιδείας στην αρχή του σχολικού έτους. Για παράδειγμα διαφορά ριζών τριωνύμου και πρόσημο ριζών.
Να δοθεί στους καθηγητές το δικαίωμα και 3ης επιλογής θεμάτων.
Επειδή όμως όπως είναι φανερά τον καταρτισμό της τράπεζας θεμάτων σε όλα γενικά τα μαθήματα τον χαρακτηρίζει μεγάλη προχειρότητα, επιβάλλεται το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει έστω και τώρα στην αναστολή για την φετινή χρόνια. Με δεδομένο ότι είναι ιδιαίτερα αντιπαιδαγωγικό και επομένως σοβαρό λάθος να εφαρμοστεί η τράπεζα θεμάτων την φετινή χρονιά, αν παρόλα αυτά το Υπουργείο επιμείνει στην εφαρμογή της το ελάχιστο που πρέπει να γίνει είναι να εξαιρεθούν τουλάχιστον από την κλήρωση τα θέματα τα οποία προβλέπεται να δημιουργήσουν πολλά προβλήματα στους μαθητές.
Στην Α Λυκείου δεν διδάσκονται προβλήματα αφενός και αφετέρου ορισμένα θέματα είναι εκτός ύλης αφού δεν διδάσκονται σύμφωνα με
τις οδηγίες που δίνονται από το Υπουργείο Παιδείας στην αρχή του σχολικού έτους. Για παράδειγμα διαφορά ριζών τριωνύμου και πρόσημο ριζών.
Να δοθεί στους καθηγητές το δικαίωμα και 3ης επιλογής θεμάτων.
Επειδή όμως όπως είναι φανερά τον καταρτισμό της τράπεζας θεμάτων σε όλα γενικά τα μαθήματα τον χαρακτηρίζει μεγάλη προχειρότητα, επιβάλλεται το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει έστω και τώρα στην αναστολή για την φετινή χρόνια. Με δεδομένο ότι είναι ιδιαίτερα αντιπαιδαγωγικό και επομένως σοβαρό λάθος να εφαρμοστεί η τράπεζα θεμάτων την φετινή χρονιά, αν παρόλα αυτά το Υπουργείο επιμείνει στην εφαρμογή της το ελάχιστο που πρέπει να γίνει είναι να εξαιρεθούν τουλάχιστον από την κλήρωση τα θέματα τα οποία προβλέπεται να δημιουργήσουν πολλά προβλήματα στους μαθητές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου