Μαριάννα Τζιαντζή
Στις παραμονές της κρίσης, τα νούμερα τηλεθέασης έδειχναν ότι το ενδιαφέρον του κοινού για τα ριάλιτι είχε ξεθυμάνει. Ομως φέτος ένα κλασικό ριάλιτι, το «Survivor», αναγεννιέται από τις στάχτες του.
«Γιατί τώρα;» αναρωτιέται κανείς. Γιατί, αφού αυτό το τηλεοπτικό είδος είχε κάνει τον κύκλο του, επιστρέφει στα μνημονιακά χρόνια και μάλιστα βρίσκει μεγάλη απήχηση;
Μια εύκολη απάντηση είναι ότι οι τηλεθεατές το βλέπουν γιατί δεν έχουν τι άλλο καλύτερο να δουν. Μια άλλη απάντηση είναι ότι η πείνα στα χρόνια των μνημονίων δεν είναι μια ακραία, εξωτική κατάσταση αλλά το φάντασμά της πλανιέται πάνω από πολλά νοικοκυριά.
Στις παραμονές της κρίσης, τα νούμερα τηλεθέασης έδειχναν ότι το ενδιαφέρον του κοινού για τα ριάλιτι είχε ξεθυμάνει. Ομως φέτος ένα κλασικό ριάλιτι, το «Survivor», αναγεννιέται από τις στάχτες του.
«Γιατί τώρα;» αναρωτιέται κανείς. Γιατί, αφού αυτό το τηλεοπτικό είδος είχε κάνει τον κύκλο του, επιστρέφει στα μνημονιακά χρόνια και μάλιστα βρίσκει μεγάλη απήχηση;
Μια εύκολη απάντηση είναι ότι οι τηλεθεατές το βλέπουν γιατί δεν έχουν τι άλλο καλύτερο να δουν. Μια άλλη απάντηση είναι ότι η πείνα στα χρόνια των μνημονίων δεν είναι μια ακραία, εξωτική κατάσταση αλλά το φάντασμά της πλανιέται πάνω από πολλά νοικοκυριά.