Πέτρος Αργυρίου
Συνήθως καταπιάνομαι με τα μεγάλα θέματα. Η μικρότητα των ανθρώπων δεν είναι όμως καθόλου μικρό θέμα. Ο κίτρινος τύπος, ο Μάκης ο Τριανταφυλλόπουλος, ο τύπος που είναι πιο κίτρινος από κρόκο κλούβιου αυγού, ο επωαστής δεκάδων αυγών του φιδιού, το πρώην συνεταιράκι του κωμικοτραγικού και μεγιστάνα πλέον των μήντια Θέμου Αναστασιάδη, το πρώην αφεντικό του κατά παραγγελία δολοφονημένου Σωκράτη Γκιόλια, ο καταστροφέας των Ασλάνη και Κορκολή, κατάφερε πάλι να διεγείρει τα πιο κανιβαλικά ένστικτα του πιο σεξουαλικά καταπιεσμένου και υποκριτικού τμήματος της ελληνικής κοινωνίας με ένα κωλοκαρότο και ένα σφηνάκι χύσια στην υγειά της μαλακίας.
Προμηθεύτηκε οπτικοακουστικό υλικό από μια παρέα φοιτητών που κατάλαβαν ότι είχαν ένα βρώμικο θησαυρό στα χέρια τους και μάλλον τον μοσχοπούλησαν και λίγο πριν τις εκλογές άρχισε να εκβιάζει διασπείροντας φήμες μέσω των μέσων που διαθέτει.
Μετά τις εκλογές συνέχισε να εκβιάζει.
Γιατί δεν έβγαλε ο Τριανταφυλλόπουλος το ροζ βίντεο του νέου και φέρελπι πολιτικού που αυνανιζόταν στο διαδίκτυο και δοκίμαζε καρότο με το λάθος στόμα πίνοντας σε σφηνάκι τα χύσια του για να χωνέψει το λαχανικό;
Γιατί απλά γνώριζε πολύ καλά ότι είναι παράνομο και ότι δε θα τη γλύτωνε από το θεσμικό πλαίσιο ατομικών δεδομένων που έχει εξελιχτεί πάρα πολύ από τις εποχές που κατέστρεφε Κορκολή και Ασλάνη, την εποχή που εισήγαγε τη λέξη σουσέλ στην ελληνική αργκό.
Έτσι λοιπόν απλά βγάζει βρώμα. Και δεν είναι μόνος του στο να ικανοποιεί τις ανώμαλες ορέξεις τμήματος της κοινής γνώμης.
Έτερος δημοσιογράφος, ο Νίκος Ρούσσης της Ελευθεροτυπίας όπως ο ίδιος περιγράφει στην προσωπική του σελίδα στο Facebook, χρησιμοποίησε τη σελίδα του για να ταυτοποιήσει τον «μαλάκα». Ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης είναι, έγραφε διασύροντας ξανά και ξανά τον παρ ολίγο δήμαρχο Αθηνών με τρισάθλιους χαρακτηρισμούς που μας υπενθυμίζουν ότι ο αυριανισμός είναι εδώ, πολυδιασπασμένος και δυνατός.
Σε αντίθεση με τις υποθέσεις Κορκολή και Ασλάνη που είχαν μια οσμή παραβατικότητας, το φρέσκο σεξουαλικό σκάνδαλο που έχει στα χέρια του ο δολοφόνος προσωπικοτήτων Μάκη Τριανταφυλλόπουλος, δεν έχει καμία τέτοια. Τον μόνο που έχει βλάψει ο πρωταγωνιστής είναι τον εαυτό του και τη δημόσια εικόνα του. Αντιθέτως, στοιχεία εγκληματικότητας έχουν οι δράσεις των εν λόγω δημοσιογράφων .
Η «Υπόθεση Σ» είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από μια online ιεροτελεστία αυνανισμού. Είναι η υπόθεση κατά μεγάλου μέρους της ελληνικής κοινωνίας: Τους Ραγιάδες.
Είναι η υπόθεση κατά μιας κοινωνίας που το πιο συντηρητικό κομμάτι των σημερινών υπέργηρων της συμμετείχε ενεργά στο σεξουαλικό δουλεμπόριο της προίκας και εμβάπτισε τα παιδιά της στο ψέμα των αγαπημένων γονιών και της Ιερής Οικογένειας που συντηρείται για τα μάτια του «Θεού» μα κυρίως για την φαρμακερή γλώσσα των γειτόνων και συγγενών, μιας μαφιόζικης κοινωνίας, με την ομερτά και τα όλα της που συνεχίζει να συντηρεί στην εξουσία τους μεγαλύτερους εγκληματίες της.
Είναι η υπόθεση κατά μιας κοινωνίας καταπιεσμένης και ως εκ τούτου βρωμερά σεξιστικής που τα σεξουαλικά σκάνδαλα είναι κανόνας αποδεκτός, αρκεί να αφήνονται στην παπουτσοθήκη. Και η ομερτά, φίλων, γνωστών και συγγενών φροντίζουν τα σκάνδαλα να μένουν καλά κρυμμένα και έτσι κοινώς αποδεχτά. Μια κοινωνία του φένεσθαι και όχι του φέρεσθαι. Μια κοινωνία υποκριτών.
Μια κοινωνία που δαιμονοποιεί το σεξ και ποινικοποιεί όχι τα σεξουαλικά σκάνδαλα αλλά την αλήθεια. Τα σεξουαλικά αλισβερίσια επιτρέπονται εφόσον παραμένουν κρυφά και δεν διασαλεύουν την καθεστηκυία υποκρισία.
Μια κοινωνία που προσπερνά σφυρίζοντας σχετικά αδιάφορα το σύντροφο φονιά της 23χρονης Φάιης Μπλάχα Βαγγέλη Στεφανάκη και κατασπαράζει την αδερφή της Μαριαλένα γιατί πηδήχτηκε με τον γκόμενο της αδερφής της όντως τότε παντρεμένη.
Ποιο το έγκλημα της Μαριαλένας; Η Μαριαλένα έχει ψευδορκίσει. Σοβαρότατο έγκλημα καθώς υπονομεύει τα θεμέλια της Ελληνικής δικαιοσύνης. Της ποιας; Της ελληνικής δικαιοσύνης που έχει χιλιάδες αθώους στα μπουντρούμια για χρέη που έχει δημιουργήσει η ασυδοσία των κυβερνόντων οι οποίοι χαίρουν απόλυτης ασυλίας.
Αλλά η καταδίκη της Μαριαλένας από την ελληνική κοινωνία και τη δικαιοσύνη της, δεν είναι πρωτίστως εξαιτίας της ψευδορκίας. Χέστηκαν οι Έλληνες για την ψευδορκία, γραμμένη την έχουν και την αλήθεια και τη δικαιοσύνη όταν δεν θίγονται τα στενά τους συμφέροντα.
Το πραγματικό έγκλημα της Μαριαλένας είναι ότι ήταν μούναρος. Πουτάνα δηλαδή στα μάτια των γυναικών που φοβούνται μην τους κλέψει το κελεπούρι τον άντρα τους κάποια ομορφότερη. Πουτάνα και στα μάτια των ανδρών που απουσία των γυναικών τους ξημεροβραδιάζονται εκστομίζοντας αυτή τη λέξη στη θέα οποιοδήποτε καλοστεκούμενου θηλυκού για να νομιμοποιούν τα σεξουαλικά τους εγκλήματα απέναντι στις γυναίκες.
Έτσι λοιπόν, βρήκαμε δύο καινούριους αποδιοπομπαίους τράγους. Τον κύριο Σ το μαλάκα και τη κυρία Μαριαλένα. Την πουτάνα.
Φυσικά στην περίπτωση της Μαριαλένας σχεδόν κανείς δεν αναρωτήθηκε: Μα καλά, οι γονείς της δε βλέπαν τι καθήκι ήταν ο Στεφανάκης: Το ξέραν ότι ήταν μπράβος και τραμπούκος. Γιατί επιδοκίμαζαν και ενθάρρυναν τη σχέση μαζί της Φαίhς μαζί του;
Η απάντηση είναι απλή: Αρκετοί Έλληνες γονείς δε δίνουν δεκάρα για το αν ο γκόμενος της κόρης τους είναι μπράβος, απατεώνας, εκβιαστής: Αρκεί να είναι σίγουροι ότι ποτέ δε θα δεχτεί ένας τέτοιος χαρακτήρας τις νόμιμες συνέπειες. Το μόνο που έχει σημασία είναι το ότι ο άντρακλας παραλίγο γαμπρός τους το πήγαινε στα σοβαρά και θα εξασφάλιζε την κόρη τους κάνοντας της και άλλα μπραβάκια, μελλοντικούς ψηφοφόρους της ΧΑ.
Το μόνο που νοιάζει πολλούς «Έλληνες» «γονείς» (και οι δύο λέξεις σε εισαγωγικά) είναι να περάσουν τις μπάλες της σεξουαλικής καταπίεσης και του κρυμμένου μπροστά στα μάτια όλων Ιερού Ψέματος στα πόδια των παιδιών τους και των παιδιών των παιδιών τους. Να διαιωνίσουν την Ιερή Οικογένεια και την κληρονομιά του ραγιαδισμού: Αυτήν ακριβώς που μας έφερε εδώ που μας έφερε.
Ο μόνος που αναφέρθηκε στην ευθύνη των γονέων ήταν ο πρώην σύζυγος της Μαριλένας. Κατά την κατάθεση του στο δικαστήριο ο άντρας αυτός έδωσε πραγματικά μαθήματα «Χριστιανικής ηθικής» και αντί να θάψει τη πρώην γυναίκα του όπως κάθε άλλος κερατάς θα έκανε για να «σώσει την τιμή του», την υπερασπίστηκε χωρίς να ενδώσει στα μεγάλα θεμελιώδη ψέματα της ελληνικής κοινωνίας: «Ο πρώην πεθερός μου είναι ένας δύσκολος άνθρωπος. Μοναχικός, αδιάφορος που δεν κατάφερε ποτέ να κερδίσει τα παιδιά του. Τα έβγαλε στην κοινωνία σαν πρόβατα με αποτέλεσμα να μπορεί να τις κάνει ο κάθε ψευτοάντρας ό,τι θέλει. Τον ενδιέφερε μόνο το χρήμα…
Είχα δει τον Στεφανάκη και δεν μου έκανε καλή εντύπωση. Είχε μπράτσα, οδηγούσε επιθετικά και γενικότερα είχε τη στάση του μάγκα. Τον είχα δει στο γυμναστήριο να κάνει κικ μποξ. Σίγουρα έπαιρνε στεροειδή. Ρώτησα τη Φαίη τι την ελκύει σε αυτόν και μου είπε ότι νιώθει ασφάλεια μαζί του και ότι όπου πάνε εκείνος “καθαρίζει”. Η Φαίη ήταν ένα παιδί με χαμηλή αυτοεκτίμηση. Ήταν καλός χαρακτήρας, αλλά δύσκολος. Μια φορά μου είχε εκμυστηρευτεί ότι ο κατηγορούμενος την είχε χτυπήσει και ότι ζαλίζονταν και είχε ζητήσει από τον πατέρα της να την πάει στο νοσοκομείο. Όμως εκείνος της απάντησε σε παρακαλώ μη με μπλέκεις με αυτά». Ο μάρτυρας ανέφερε ότι η πρώην σύζυγός του Μαριαλένα είναι ευαίσθητη, αγαπούσε τη Φαίη και ήθελε να την προστατεύσει»
Μήπως καταλάβατε τώρα την ενδοοικογενειακή αντρίκια αλληλεγγύη;
Αλλά ας συνεχίσουμε με την προστυχιά του πολιτισμού της κλειδαρότρυπας.
Ο Πρωταγωνιστής του βίντεο με το καρότο, τη μαλακία και τα χύσια δεν έβλαψε κανέναν άλλο πέρα από την «υπόληψη» του.
Το να μη βλάπτεις και κυρίως απρόκλητα τους άλλους είναι παγκόσμια και διαχρονικά η ραχοκοκαλιά κάθε ηθικού συστήματος.
Αλλά η σύγχρονη Ελλάδα ήταν πάντα μια χώρα ηθικά χρεωκοπημένη: Η δεξιά ηθική που κυριαρχούσε πριν το 1960 ήταν ένα καθεστώς για τους πολλούς ταλιμπανικής ηθικής, ένας καταπιεστικός ζουρλομανδύας που κατάστρεφε κάθε ελπίδα προσωπικής ολοκλήρωσης και παρήγαγε τενεκεδένια στρατιωτάκια.
Με την έλευση του «προοδευτισμού», η απελευθέρωση ήρθε με τη μορφή της πλήρους ατομικής ασυδοσίας σε όλα τα επίπεδα που ονομάστηκε ΠΑΣΟΚ στο πολιτικό πεδίο. Κακό πράμα η καταπίεση αδερφοί και αδερφές.
Αυτή η κοινωνία, υβριδική, πότε καταπιεσμένη και καταπιεστική και άλλοτε ασύδοτη, δεν παλεύεται. Και για αυτό χρειάζεται διαρκώς αποδιοπομπαίους, να σκουπίζει τον βρώμικο πάτο της με αυτούς: για λόγους ηθικής υγιεινής.
Μια τέτοια κοινωνία τόσο συντηρητική στα ήθη μα προοδευτική στη μάσα, τόσο δουλική μα και ψευτομάγκικη, για να κινηθεί χρειάζεται καρότο και μαστίγιο. Ο πρωταγωνιστής του βίντεο έβαλε το καρότο στον κώλο του. Εμείς βάλαμε το μαστίγιο στον πάτο μας . Και κάθε μέρα που περνάει, εδώ και τέσσερα χρόνια, το βάζουμε βαθύτερα.
Το καρότο γενικά κάνει καλό στην υγεία. Το μαστίγιο τραυματίζει και ενίοτε σκοτώνει.
Ο τύπος ήπιε τα χύσια του. Σε σφηνάκι. Ε και; Δικά του είναι ότι θέλει τα κάνει. Εμείς πίνουμε τα χύσια των άλλων. Σε μεγάλο ποτήρι γερμανικής μπύρας. Και τα χρυσοπληρώνουμε.
Ποιος είναι τελικά ο ανώμαλος; Από ποιον θα έπρεπε να αιτείται να αφαιρεθεί το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι; Ποιος είναι ο ανάξιος τελικά σε μια κοινωνία αναξιοκρατούμενη που δημιουργεί καθημερινά χιλιάδες καινούριους αναξιοπαθούντες;
Συνήθως καταπιάνομαι με τα μεγάλα θέματα. Η μικρότητα των ανθρώπων δεν είναι όμως καθόλου μικρό θέμα. Ο κίτρινος τύπος, ο Μάκης ο Τριανταφυλλόπουλος, ο τύπος που είναι πιο κίτρινος από κρόκο κλούβιου αυγού, ο επωαστής δεκάδων αυγών του φιδιού, το πρώην συνεταιράκι του κωμικοτραγικού και μεγιστάνα πλέον των μήντια Θέμου Αναστασιάδη, το πρώην αφεντικό του κατά παραγγελία δολοφονημένου Σωκράτη Γκιόλια, ο καταστροφέας των Ασλάνη και Κορκολή, κατάφερε πάλι να διεγείρει τα πιο κανιβαλικά ένστικτα του πιο σεξουαλικά καταπιεσμένου και υποκριτικού τμήματος της ελληνικής κοινωνίας με ένα κωλοκαρότο και ένα σφηνάκι χύσια στην υγειά της μαλακίας.
Προμηθεύτηκε οπτικοακουστικό υλικό από μια παρέα φοιτητών που κατάλαβαν ότι είχαν ένα βρώμικο θησαυρό στα χέρια τους και μάλλον τον μοσχοπούλησαν και λίγο πριν τις εκλογές άρχισε να εκβιάζει διασπείροντας φήμες μέσω των μέσων που διαθέτει.
Μετά τις εκλογές συνέχισε να εκβιάζει.
Γιατί δεν έβγαλε ο Τριανταφυλλόπουλος το ροζ βίντεο του νέου και φέρελπι πολιτικού που αυνανιζόταν στο διαδίκτυο και δοκίμαζε καρότο με το λάθος στόμα πίνοντας σε σφηνάκι τα χύσια του για να χωνέψει το λαχανικό;
Γιατί απλά γνώριζε πολύ καλά ότι είναι παράνομο και ότι δε θα τη γλύτωνε από το θεσμικό πλαίσιο ατομικών δεδομένων που έχει εξελιχτεί πάρα πολύ από τις εποχές που κατέστρεφε Κορκολή και Ασλάνη, την εποχή που εισήγαγε τη λέξη σουσέλ στην ελληνική αργκό.
Έτσι λοιπόν απλά βγάζει βρώμα. Και δεν είναι μόνος του στο να ικανοποιεί τις ανώμαλες ορέξεις τμήματος της κοινής γνώμης.
Έτερος δημοσιογράφος, ο Νίκος Ρούσσης της Ελευθεροτυπίας όπως ο ίδιος περιγράφει στην προσωπική του σελίδα στο Facebook, χρησιμοποίησε τη σελίδα του για να ταυτοποιήσει τον «μαλάκα». Ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης είναι, έγραφε διασύροντας ξανά και ξανά τον παρ ολίγο δήμαρχο Αθηνών με τρισάθλιους χαρακτηρισμούς που μας υπενθυμίζουν ότι ο αυριανισμός είναι εδώ, πολυδιασπασμένος και δυνατός.
Σε αντίθεση με τις υποθέσεις Κορκολή και Ασλάνη που είχαν μια οσμή παραβατικότητας, το φρέσκο σεξουαλικό σκάνδαλο που έχει στα χέρια του ο δολοφόνος προσωπικοτήτων Μάκη Τριανταφυλλόπουλος, δεν έχει καμία τέτοια. Τον μόνο που έχει βλάψει ο πρωταγωνιστής είναι τον εαυτό του και τη δημόσια εικόνα του. Αντιθέτως, στοιχεία εγκληματικότητας έχουν οι δράσεις των εν λόγω δημοσιογράφων .
Η «Υπόθεση Σ» είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από μια online ιεροτελεστία αυνανισμού. Είναι η υπόθεση κατά μεγάλου μέρους της ελληνικής κοινωνίας: Τους Ραγιάδες.
Είναι η υπόθεση κατά μιας κοινωνίας που το πιο συντηρητικό κομμάτι των σημερινών υπέργηρων της συμμετείχε ενεργά στο σεξουαλικό δουλεμπόριο της προίκας και εμβάπτισε τα παιδιά της στο ψέμα των αγαπημένων γονιών και της Ιερής Οικογένειας που συντηρείται για τα μάτια του «Θεού» μα κυρίως για την φαρμακερή γλώσσα των γειτόνων και συγγενών, μιας μαφιόζικης κοινωνίας, με την ομερτά και τα όλα της που συνεχίζει να συντηρεί στην εξουσία τους μεγαλύτερους εγκληματίες της.
Είναι η υπόθεση κατά μιας κοινωνίας καταπιεσμένης και ως εκ τούτου βρωμερά σεξιστικής που τα σεξουαλικά σκάνδαλα είναι κανόνας αποδεκτός, αρκεί να αφήνονται στην παπουτσοθήκη. Και η ομερτά, φίλων, γνωστών και συγγενών φροντίζουν τα σκάνδαλα να μένουν καλά κρυμμένα και έτσι κοινώς αποδεχτά. Μια κοινωνία του φένεσθαι και όχι του φέρεσθαι. Μια κοινωνία υποκριτών.
Μια κοινωνία που δαιμονοποιεί το σεξ και ποινικοποιεί όχι τα σεξουαλικά σκάνδαλα αλλά την αλήθεια. Τα σεξουαλικά αλισβερίσια επιτρέπονται εφόσον παραμένουν κρυφά και δεν διασαλεύουν την καθεστηκυία υποκρισία.
Μια κοινωνία που προσπερνά σφυρίζοντας σχετικά αδιάφορα το σύντροφο φονιά της 23χρονης Φάιης Μπλάχα Βαγγέλη Στεφανάκη και κατασπαράζει την αδερφή της Μαριαλένα γιατί πηδήχτηκε με τον γκόμενο της αδερφής της όντως τότε παντρεμένη.
Ποιο το έγκλημα της Μαριαλένας; Η Μαριαλένα έχει ψευδορκίσει. Σοβαρότατο έγκλημα καθώς υπονομεύει τα θεμέλια της Ελληνικής δικαιοσύνης. Της ποιας; Της ελληνικής δικαιοσύνης που έχει χιλιάδες αθώους στα μπουντρούμια για χρέη που έχει δημιουργήσει η ασυδοσία των κυβερνόντων οι οποίοι χαίρουν απόλυτης ασυλίας.
Αλλά η καταδίκη της Μαριαλένας από την ελληνική κοινωνία και τη δικαιοσύνη της, δεν είναι πρωτίστως εξαιτίας της ψευδορκίας. Χέστηκαν οι Έλληνες για την ψευδορκία, γραμμένη την έχουν και την αλήθεια και τη δικαιοσύνη όταν δεν θίγονται τα στενά τους συμφέροντα.
Το πραγματικό έγκλημα της Μαριαλένας είναι ότι ήταν μούναρος. Πουτάνα δηλαδή στα μάτια των γυναικών που φοβούνται μην τους κλέψει το κελεπούρι τον άντρα τους κάποια ομορφότερη. Πουτάνα και στα μάτια των ανδρών που απουσία των γυναικών τους ξημεροβραδιάζονται εκστομίζοντας αυτή τη λέξη στη θέα οποιοδήποτε καλοστεκούμενου θηλυκού για να νομιμοποιούν τα σεξουαλικά τους εγκλήματα απέναντι στις γυναίκες.
Έτσι λοιπόν, βρήκαμε δύο καινούριους αποδιοπομπαίους τράγους. Τον κύριο Σ το μαλάκα και τη κυρία Μαριαλένα. Την πουτάνα.
Φυσικά στην περίπτωση της Μαριαλένας σχεδόν κανείς δεν αναρωτήθηκε: Μα καλά, οι γονείς της δε βλέπαν τι καθήκι ήταν ο Στεφανάκης: Το ξέραν ότι ήταν μπράβος και τραμπούκος. Γιατί επιδοκίμαζαν και ενθάρρυναν τη σχέση μαζί της Φαίhς μαζί του;
Η απάντηση είναι απλή: Αρκετοί Έλληνες γονείς δε δίνουν δεκάρα για το αν ο γκόμενος της κόρης τους είναι μπράβος, απατεώνας, εκβιαστής: Αρκεί να είναι σίγουροι ότι ποτέ δε θα δεχτεί ένας τέτοιος χαρακτήρας τις νόμιμες συνέπειες. Το μόνο που έχει σημασία είναι το ότι ο άντρακλας παραλίγο γαμπρός τους το πήγαινε στα σοβαρά και θα εξασφάλιζε την κόρη τους κάνοντας της και άλλα μπραβάκια, μελλοντικούς ψηφοφόρους της ΧΑ.
Το μόνο που νοιάζει πολλούς «Έλληνες» «γονείς» (και οι δύο λέξεις σε εισαγωγικά) είναι να περάσουν τις μπάλες της σεξουαλικής καταπίεσης και του κρυμμένου μπροστά στα μάτια όλων Ιερού Ψέματος στα πόδια των παιδιών τους και των παιδιών των παιδιών τους. Να διαιωνίσουν την Ιερή Οικογένεια και την κληρονομιά του ραγιαδισμού: Αυτήν ακριβώς που μας έφερε εδώ που μας έφερε.
Ο μόνος που αναφέρθηκε στην ευθύνη των γονέων ήταν ο πρώην σύζυγος της Μαριλένας. Κατά την κατάθεση του στο δικαστήριο ο άντρας αυτός έδωσε πραγματικά μαθήματα «Χριστιανικής ηθικής» και αντί να θάψει τη πρώην γυναίκα του όπως κάθε άλλος κερατάς θα έκανε για να «σώσει την τιμή του», την υπερασπίστηκε χωρίς να ενδώσει στα μεγάλα θεμελιώδη ψέματα της ελληνικής κοινωνίας: «Ο πρώην πεθερός μου είναι ένας δύσκολος άνθρωπος. Μοναχικός, αδιάφορος που δεν κατάφερε ποτέ να κερδίσει τα παιδιά του. Τα έβγαλε στην κοινωνία σαν πρόβατα με αποτέλεσμα να μπορεί να τις κάνει ο κάθε ψευτοάντρας ό,τι θέλει. Τον ενδιέφερε μόνο το χρήμα…
Είχα δει τον Στεφανάκη και δεν μου έκανε καλή εντύπωση. Είχε μπράτσα, οδηγούσε επιθετικά και γενικότερα είχε τη στάση του μάγκα. Τον είχα δει στο γυμναστήριο να κάνει κικ μποξ. Σίγουρα έπαιρνε στεροειδή. Ρώτησα τη Φαίη τι την ελκύει σε αυτόν και μου είπε ότι νιώθει ασφάλεια μαζί του και ότι όπου πάνε εκείνος “καθαρίζει”. Η Φαίη ήταν ένα παιδί με χαμηλή αυτοεκτίμηση. Ήταν καλός χαρακτήρας, αλλά δύσκολος. Μια φορά μου είχε εκμυστηρευτεί ότι ο κατηγορούμενος την είχε χτυπήσει και ότι ζαλίζονταν και είχε ζητήσει από τον πατέρα της να την πάει στο νοσοκομείο. Όμως εκείνος της απάντησε σε παρακαλώ μη με μπλέκεις με αυτά». Ο μάρτυρας ανέφερε ότι η πρώην σύζυγός του Μαριαλένα είναι ευαίσθητη, αγαπούσε τη Φαίη και ήθελε να την προστατεύσει»
Μήπως καταλάβατε τώρα την ενδοοικογενειακή αντρίκια αλληλεγγύη;
Αλλά ας συνεχίσουμε με την προστυχιά του πολιτισμού της κλειδαρότρυπας.
Ο Πρωταγωνιστής του βίντεο με το καρότο, τη μαλακία και τα χύσια δεν έβλαψε κανέναν άλλο πέρα από την «υπόληψη» του.
Το να μη βλάπτεις και κυρίως απρόκλητα τους άλλους είναι παγκόσμια και διαχρονικά η ραχοκοκαλιά κάθε ηθικού συστήματος.
Αλλά η σύγχρονη Ελλάδα ήταν πάντα μια χώρα ηθικά χρεωκοπημένη: Η δεξιά ηθική που κυριαρχούσε πριν το 1960 ήταν ένα καθεστώς για τους πολλούς ταλιμπανικής ηθικής, ένας καταπιεστικός ζουρλομανδύας που κατάστρεφε κάθε ελπίδα προσωπικής ολοκλήρωσης και παρήγαγε τενεκεδένια στρατιωτάκια.
Με την έλευση του «προοδευτισμού», η απελευθέρωση ήρθε με τη μορφή της πλήρους ατομικής ασυδοσίας σε όλα τα επίπεδα που ονομάστηκε ΠΑΣΟΚ στο πολιτικό πεδίο. Κακό πράμα η καταπίεση αδερφοί και αδερφές.
Αυτή η κοινωνία, υβριδική, πότε καταπιεσμένη και καταπιεστική και άλλοτε ασύδοτη, δεν παλεύεται. Και για αυτό χρειάζεται διαρκώς αποδιοπομπαίους, να σκουπίζει τον βρώμικο πάτο της με αυτούς: για λόγους ηθικής υγιεινής.
Μια τέτοια κοινωνία τόσο συντηρητική στα ήθη μα προοδευτική στη μάσα, τόσο δουλική μα και ψευτομάγκικη, για να κινηθεί χρειάζεται καρότο και μαστίγιο. Ο πρωταγωνιστής του βίντεο έβαλε το καρότο στον κώλο του. Εμείς βάλαμε το μαστίγιο στον πάτο μας . Και κάθε μέρα που περνάει, εδώ και τέσσερα χρόνια, το βάζουμε βαθύτερα.
Το καρότο γενικά κάνει καλό στην υγεία. Το μαστίγιο τραυματίζει και ενίοτε σκοτώνει.
Ο τύπος ήπιε τα χύσια του. Σε σφηνάκι. Ε και; Δικά του είναι ότι θέλει τα κάνει. Εμείς πίνουμε τα χύσια των άλλων. Σε μεγάλο ποτήρι γερμανικής μπύρας. Και τα χρυσοπληρώνουμε.
Ποιος είναι τελικά ο ανώμαλος; Από ποιον θα έπρεπε να αιτείται να αφαιρεθεί το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι; Ποιος είναι ο ανάξιος τελικά σε μια κοινωνία αναξιοκρατούμενη που δημιουργεί καθημερινά χιλιάδες καινούριους αναξιοπαθούντες;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου