Κατά την προεκλογική επιθεώρηση των έργων στην περιοχή της Τσακώνας ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης υποσχέθηκε στους εργολάβους ότι θα καταθέσει στη Βουλή συμπληρωματική σύμβαση για τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα. Αποζημίωση-δώρο 350 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζεται να δώσει η κυβέρνηση στην κοινοπραξία «Μορέας Α.Ε.», συμφερόντων των ομίλων Λ. Μπόμπολα, Ιωάννου-Παρασκευαΐδη και Σ. Κόκκαλη, που κατασκευάζει τον κεντρικό οδικό άξονα Πελοποννήσου.Οι εργολάβοι εμφάνισαν λογαριασμό με απώλειες μισού δισ. ευρώ από τα διόδια, λόγω μειωμένης κίνησης, και ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι προωθείται προς ψήφιση στη Βουλή νέα συμπληρωματική σύμβαση του έργου. Το δωράκι αυτό έρχεται σε συνέχεια των πρόσθετων εργολαβικών αποζημιώσεων, συνολικού ύψους 2,2 δισ. ευρώ, για την επανεκκίνηση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων.
Oι εργολάβοι ζητούν «πανωπροίκι» 300-350 εκατ. ευρώ, επικαλούμενοι λόγους… ίσης μεταχείρισης με τους άλλους αυτοκινητόδρομους (Κόρινθος-Πάτρα, Αντίρριο-Γιάννενα, Τέμπη κ.λπ.), που εξασφάλισαν πάνω από ένα δισ. ευρώ για την επανεκκίνηση των έργων.
Στην περίπτωση της Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας τα έργα δεν είχαν σταματήσει στα μέσα του 2011, αλλά προχωρούσαν με αργούς ρυθμούς. Σήμερα απομένουν περίπου 6 χλμ. στην παράκαμψη της Καλαμάτας, το δύσκολο κομμάτι Παραδείσια-Τσακώνα και η διακλάδωση Λεύκτρο-Σπάρτη. Οι εργολάβοι, από την πλευρά τους, υποστηρίζουν ότι από το 2009 η κυκλοφορία έχει μειωθεί κατά 40%.
Πληροφορίες: enet.gr, efsyn.gr http://left.gr
Oι εργολάβοι ζητούν «πανωπροίκι» 300-350 εκατ. ευρώ, επικαλούμενοι λόγους… ίσης μεταχείρισης με τους άλλους αυτοκινητόδρομους (Κόρινθος-Πάτρα, Αντίρριο-Γιάννενα, Τέμπη κ.λπ.), που εξασφάλισαν πάνω από ένα δισ. ευρώ για την επανεκκίνηση των έργων.
Στην περίπτωση της Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας τα έργα δεν είχαν σταματήσει στα μέσα του 2011, αλλά προχωρούσαν με αργούς ρυθμούς. Σήμερα απομένουν περίπου 6 χλμ. στην παράκαμψη της Καλαμάτας, το δύσκολο κομμάτι Παραδείσια-Τσακώνα και η διακλάδωση Λεύκτρο-Σπάρτη. Οι εργολάβοι, από την πλευρά τους, υποστηρίζουν ότι από το 2009 η κυκλοφορία έχει μειωθεί κατά 40%.
Πληροφορίες: enet.gr, efsyn.gr http://left.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου