Πριν από περίπου τέσσερα χρόνια συναντήσαμε INFOWAR - INFOWAR τον καθηγητή Κώστα Βεργόπουλο στο σπίτι του στην Αθήνα. Ετοιμάζαμε τότε ένα μίνι ντοκιμαντέρ για την ομοσπονδία σιδηροδρομικών με θέμα τις ιδιωτικοποιήσεις των ελληνικών τρένων.
Η συζήτηση, όπως ήταν αναμενόμενο, ξεπέρασε τα στενά όρια των ιδιωτικοποιήσεων. Για την ακρίβεια μετατράπηκε σε ένα μικρό μάθημα πολιτικής οικονομίας.
Ο Κώστας Βεργόπουλος μας μίλησε για τον Μπίσμαρκ και πως ακόμη και αυτός ο αυταρχικός ηγέτης καταλάβαινε όσα δεν θέλουν να καταλάβουν οι φιλελεύθεροι και νεοφιλελεύθεροι οικονομολόγοι της εποχής μας. Μίλησε για το χρέος και τον παραλογισμό να προσπαθείς να το αντιμετωπίσεις με λιτότητα και ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας.
Μας εξήγησε πότε και αν πρέπει να είναι μια επιχείρηση κερδοφόρος και γιατί το κέρδος δεν μπορεί να ο απόλυτος γνώμονας για τις αποφάσεις που λαμβάνει μια κοινωνία.
Σήμερα παρουσιάζουμε μερικά μικρά αποσπάσματα εκείνης της συνέντευξης. Μπορείτε να ακούσετε περισσότερα αποσπάσματα της συνέντευξης στο ραδιοφωνικό INFO-WAR
Κάμερα: Θάνος Τσάντας
ΕΡΩΤΗΣΗ: Γιατί τα μέσα μεταφοράς πρέπει να ανήκουν στο δημόσιο;
Η συζήτηση, όπως ήταν αναμενόμενο, ξεπέρασε τα στενά όρια των ιδιωτικοποιήσεων. Για την ακρίβεια μετατράπηκε σε ένα μικρό μάθημα πολιτικής οικονομίας.
Ο Κώστας Βεργόπουλος μας μίλησε για τον Μπίσμαρκ και πως ακόμη και αυτός ο αυταρχικός ηγέτης καταλάβαινε όσα δεν θέλουν να καταλάβουν οι φιλελεύθεροι και νεοφιλελεύθεροι οικονομολόγοι της εποχής μας. Μίλησε για το χρέος και τον παραλογισμό να προσπαθείς να το αντιμετωπίσεις με λιτότητα και ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας.
Μας εξήγησε πότε και αν πρέπει να είναι μια επιχείρηση κερδοφόρος και γιατί το κέρδος δεν μπορεί να ο απόλυτος γνώμονας για τις αποφάσεις που λαμβάνει μια κοινωνία.
Σήμερα παρουσιάζουμε μερικά μικρά αποσπάσματα εκείνης της συνέντευξης. Μπορείτε να ακούσετε περισσότερα αποσπάσματα της συνέντευξης στο ραδιοφωνικό INFO-WAR
Κάμερα: Θάνος Τσάντας
ΕΡΩΤΗΣΗ: Γιατί τα μέσα μεταφοράς πρέπει να ανήκουν στο δημόσιο;
ΕΡΩΤΗΣΗ: Αντιμετωπίζεται το χρέος με λιτότητα και ιδιωτικοποιήσεις;
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πρέπει οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας να είναι κερδοφόρες;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου