Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Δήλωση αποχώρησης ανακοίνωσε η Άννα Φιλίνη

Δήλωση αποχώρησης από την Παράταξη «Δικαίωμα στην Πόλη» και την ανεξαρτητοποίησή της ως Δημο­τικής Συμβούλου ανακοίνωσε με επιστολή της η Άννα Φιλίνη.
Στην επιστολή της, μεταξύ άλλων, επισημαί­νει: «Η αποχώρηση από την Παράταξη και η ανεξαρτητοποίησή μου οφείλεται στη γνωστή στο Δημοτικό μας Συμβούλιο γενικότερη πολιτική διαφωνία μου με σειρά συγκεκριμένων επιλογών ήδη πριν από την...κατάργηση και συγχώνευση του Πολιτισμικού Οργανισμού του Δήμου Αθηναίων (ΠΟΔΑ), όπου είχα την τιμή μέχρι τον Νοέμβριο του 2011 να είμαι Πρόεδρος. Παρά την δραστήρια συμμετοχή μου στην εκλογική μάχη για την απομάκρυνση της Δεξιάς από τον Δήμο Αθηναίων, όπου κυριαρχούσε για 24 χρόνια, και για την νίκη της Παράταξης ‘‘Δικαίωμα στην Πόλη’’ όπου μάλιστα αναδείχθηκα από το εκλογικό σώμα πρώ­τη σε ψήφους, η συμμετοχή των κομμάτων που απαρτίζουν την Παράταξη στην σημερινή Συγκυβέρνηση της χώρας με οδηγεί στην πλήρη ανεξαρτητοποίησή μου από αυτήν». Να σημειώσουμε ότι η Άννα Φιλίνη αποχώρησε από τη ΔΗΜΑΡ την άνοιξη διαφωνώντας με την πολιτική στροφή της και έχει ήδη αναπτύξει πολιτικές σχέσεις με τον ΣΥΡΙΖΑ, απ’ όπου και προέρχεται… Α.Χ.
"Το Ποντίκι"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου