Τρίτη 5 Ιουλίου 2016

Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΣΤΟΙΧΙΣΕ ΑΚΡΙΒΑ: ΕΝΑ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ CHINA TOWN

Ο Αλ. Τσίπρας επισκέπτεται με τυμπανοκρουσίες την Κίνα και μαζί του μια απέραντη κουστωδία υπουργών,παρατρεχάμενων και επιχειρηματιών.
Όλοι, όμως, αποσιωπούν ότι για να του επιτραπεί αυτό το ταξίδι, ο Αλ. Τσίπρας, μαζί με τον ανεκδιήγητο Δρίτσα, θα έπρεπε πριν να εξευτελίσουν, για χάρη μιας κινέζικης εταιρείας, τηςCosco, την ελληνική δημοκρατία και να διασύρουν ακόμα περισσότερο την ήδη ανυπόληπτη Βουλή.

Αυτό έπραξε ο μαθημένος σε αυτά πρωθυπουργός, ικανοποιώντας πλήρως τις απαιτήσεις που περιείχε η επιστολή της Cosco και οι οποίες όλες έγιναν πάραυτα νομοθετικές ρυθμίσεις!!!

Ο Αλ. Τσίπρας, για να μπορέσει να πάει στην Κίνα, έπρεπε να ολοκληρώσει πλήρως μια συμφωνία που εκχωρεί όλο το λιμάνι του Πειραιά στους Κινέζους και το εκχωρεί όχι μόνο δωρεάν αλλά και πληρώνοντας την Cosco με προίκα πάνω από 1δισ. αλλά και καθιστώντας την Cosco απόλυτο αφεντικό στο λιμάνι με τους εργαζόμενους πιόνια στα αντεργατικά σχέδια της.

Η χειρότερη αποικία δεν έχει διαπράξει τέτοιο ανοσιούργημα.

Η πόλη του Πειραιά, δεμένη αξεδιάλυτα με το λιμάνι, μετατρέπεται σε Chinatown της χειρότερης μορφής.

Προορίζεται σε πόλη λαθρεμπορίου, παραοικονομίας και ''μαϊμού'' μεταποίησης Κινέζικωνπροϊόντων, που θα παίρνουν την Κοινοτική σφραγίδα.

Γι' αυτό, η Κίνα θέλει την Ελλάδα με φανατισμό στην ευρωζώνη.

Θαυμάστε τους!

Έτσι, ο Τσίπρας έχει μεταβεί ως Κινέζος υπάλληλος στο Πεκίνο. Ως ο πρωθυπουργός που προσέφερε στην Κίνα γη και ύδωρ.

Ο ίδιος ο Τσίπρας χαρακτήρισε την Ελλάδα ως σταθμό του νέου δρόμου του Μεταξιού (One of the best Road - ''OBOR'') και ως πύλη εισόδου της Κίνας στην Ευρώπη.

Παρέλειψε, όμως, να πει ότι η Ελλάδα δεν θα έχει κανένα όφελος από μια τέτοια εξέλιξη, ενώ θα έχει ταυτόχρονα μεταβληθεί σε κινέζικο παραοικονομικό οικόπεδο μεταφορών και δορυφορικόπαράκεντρο και εξάρτημα του Πεκίνου.

Η Ελλάδα, αντίθετα, μετά το περαιτέρω άνοιγμα της διώρυγας του Σουέζ, θα έπρεπε ναανασυγκροτήσει και να αναβαθμίσει το λιμάνι του Πειραιά, ως δημόσιο πυλώνα, υποδοχής καιεξόδου προϊόντων από όλες τις πλευρές και προς όλες τις κατευθύνσεις, χωρίς μονομέρειες.

Ταυτόχρονα, με την αναβάθμιση του Πειραιά και άλλων λιμένων, με προτεραιότητα της Θεσσ/νικης, η Ελλάδα θα έπρεπε να εκσυγχρονίσει ταχύτατα και το σιδηροδρομικό της δίκτυο, υπό δημόσιαιδιοκτησία και έλεγχο (έπρεπε να έχει γίνει εδώ και δεκαετίες!), έτσι ώστε σε χρόνο ολίγων ορών, τα προϊόντα να μπορούν να βρεθούν, με ενδιάμεσο τα λιμάνια μας, στιςχώρες της Κεντρικής και ΒόρειαςΕυρώπης. Κι, όμως, όχι μόνο τα λιμάνια αλλά και τους σιδηροδρόμους η κυβέρνηση τους παραδίδεισε ξένα συμφέροντα, που μπορεί να είναι και Κινέζικα!

Αντί, λοιπόν, η Ελλάδα να αξιοποιήσει με αυτήν την ευρεία και πολυδιάστατη αντίληψη τηνγεωπολιτική της θέση για δικό της όφελος, μετατρεπόμενη σε διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο καιανεξάρτητη γέφυρα Ασίας – Ευρώπης, μετατρέπεται από τους παραδομένουςτου νεομνημονιακού ΣΥΡΙΖΑ σε άβουλο κινέζικο παράρτημα και δορυφόρο, που έχει υποδουλωθεί, χωρίς να μπορεί ναεπηρεάσει τις εξελίξεις ούτε να ωφεληθεί από τις δυνατότητες που ανοίγονται.

Το τραγικό είναι ότι αυτήν την παράδοση στους Κινέζους την υποστηρίζει φανατικά και προδοτικά όλη η κατεστημένη τάξη πραγμάτων στη χώρα.

Εντύπωση, βεβαίως, κάνει και η σιωπή και αμηχανία που εκδηλώνει το ΚΚΕ, πράγμα που κάθε άλλο μοιάζει να συνδέεται με κάποια ιδεολογική, τάχα, προς την ''κομμουνιστική'', τάχα, Κίνα.

Η Ελλάδα, αντί για ανεξάρτητη πύλη εισόδου της Κίνας στην Ευρώπη, μοιάζει με τους παλιούςΚινέζους ''Κούληδες'', που μετέφεραν αγόγγυστα, τρώγοντας και ξύλο από πάνω, τα αφεντικά και τις αποσκευές τους όπου τα τελευταία διέτασσαν.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΡΓΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου